Paskelbimo data: 2024-11-19

„Audi A6 C7“: techniniai duomenys, privalumai ir trūkumai

A6 C7 – tai ketvirtoji šios serijos „Audi“ automobilių karta. Ankstesni modeliai C1, C2, C3, taip pat C4 iki 1994 metų buvo vadinami „Audi 100“. Kartu su „Audi 80/A4“ tai ilgiausiai gaminama šios markės automobilių serija, kurios istorija siekia XX amžiaus 6-ojo dešimtmečio pabaigą. Modelis A6 C7 atsidūrė tarp mažesnių modelių A4 ir A5 (B8) ir prabangių „Audi A8 (D4)“. Tačiau šios kartos automobiliai pagal įrangą ir apdailą buvo artimesni brangesniam modeliui, kurio dizainas turėjo įtakos sprendimams, naudojamiems modelyje A6 (ir dvynyje A7).

Iš šio straipsnio sužinosite:

• „Audi A6 C7“ sandarą;

• kurios versijos „Audi A6 C7“ yra geriausios, o kurios – blogiausios;

• į kurią šio modelio versiją verta investuoti;

• kokios yra geros ir blogos modelio A6 C7 savybės.

Modelio charakteristika



Automobilio konstrukcija yra pagaminta iš plieno su aliuminio elementais. Iš pastarojo metalo yra pagaminta didelė dalis kėbulo: priekiniai sparnai, durys, bagažinės dangtis, variklio gaubtas, lentyna virš bagažinės (sedano versija).

Abiejų ašių pakabą sudaro daugiasvirtė konstrukcija iš aliuminio, sujungta su pagalbiniu plieniniu rėmu. Versijoje C7 buvo naudojama pneumatinė pakaba, kurioje vietoj tradicinių amortizatorių ir spyruoklių naudojamos oro pagalvės.

Variklis yra išdėstytas išilgai prieš priekinę ašį – tai tradicinis sprendimas „Audi“ automobiliuose. Po variklio gaubtu – benzininiai agregatai R4 (2.0 TFSI su turbokompresoriumi) arba V6 (2.8 FSI, 3.0 FSI ir 3.0 TFSI su mechaniniu kompresoriumi), kurių galia – nuo 180 iki 310 AG, bei dyzeliai 2.0 TDI (R4) ir 3.0 TDI (V6). Išskirtiniuose sportiniuose modeliuose S6 ir RS6 buvo montuojami benzininiai varikliai V8, kurių galia – 420 AG (S6) arba 560 AG (RS6). Nuo 2012 metų gaminama hibridinė versija su varikliu 2.0 TFSI (211 AG) ir elektriniu varikliu 39 kW (53 AG), kurios sisteminė galia – 245 AG.



Silpnesniuose varikliuose buvo naudojama 6 pavarų mechaninė dėžė arba bepakopė pavara „Multitronic“, o stipresnėse versijose – dviejų sankabų 7 pavarų dėžė „S-Tronic“ (DSG atitikmuo VW). Su varikliais 3.0 TFSI (310 AG) ir 3.0 biTDI (313 AG) buvo galima pasirinkti ir buvo 8 pavarų dėžę „Tiptronic“, taip pat naudojamą modelyje „Audi RS6“.

Pagrindinės versijos pavara perduodama priekiniams ratams. „Audi Quattro“ skiriasi tuo, kad taip pat yra varoma galinė ašis. Šiuo atveju už momento perdavimą atsakingas didesnio praslydimo „Torsen“ tipo diferencialas (savaime blokuojantis).

Rekomenduojamos ir nerekomenduojamos „Audi A6 C7“ versijos



A6 C7 versijų gama – labai plati, būdinga VAG koncerno modeliams iš aukštesnių kainų lentynų. Dėl įvairių variklių, pavarų dėžių, pakabų ir pavarų tipų bei itin didelių įrangos personalizavimo galimybių labai lengva pasiklysti leidusis į tinkamiausio automobilio paieškas. Tad šiuo straipsniu pasistengsime jums padėti.

Varikliai A6 C7



Pagrindinis benzininis variklis 2.0 TFSI (180 arba 211 AG) turi didelių bėdų. Ekspertas iš „Inter Cars“ įspėja: „Nepaisant pakeitimų, kuriuos atliko VW antroje variklių TFSI kartoje, jie sunaudoja nemažai variklinės alyvos. Variklis dažnai būna sudilęs, daug kartų perkaitintas ir susidėvėjęs. Net jei alyvos buvo reguliariai papildoma, dėl jos degimo kaupiasi degėsiai ir sukelia purkštuvų (variklis turi tiesioginį įpurškimą) bei turbokompresoriaus pažeidimų.“

Keturių cilindrų dyzeliniai varikliai – tai agregatai su „Common Rail“ tipo įpurškimu (serija EA189). A6 kartos modeliuose montuojami jau patobulinti varikliai 2.0 TDI CR, kurie dažniausiai neturi alyvos slėgio problemų. Dažnai pažeidžiamas elementas – skirstomojo diržo įtempiklis, todėl nusipirkus „Audi“ būtina nedelsiant jį pakeisti su visu paskirstymo mechanizmo pavaros komplektu, be to, verta 10 proc. sutrumpinti ridą tarp keitimų. Iš pagrindinių versijų dyzelinė yra patikimesnė ir geriau susidoroja su A6 pavara nei benzininė.

Varikliai V6 be turboįpūtimo, t. y. 2.8 FSI, yra santykinai taupūs ir patikimi. 2.8 FSI turi daugiau nei 200 AG, ir tai yra labai geras pasirinkimas, jei jums rūpi, kad automobilis būtų patogus ir gerai judėtų.



Varikliai V6 su turbokompresoriais, t. y. 3.0 TFSI, turi 300–310 AG. Tai užtikrina labai gerą efektyvumą, tačiau kartais terminės įtampos gali sukelti labai rimtų bloko įtrūkimų. Dėl aukštos galios apkrovos yra rimtos, ir šie varikliai susidėvi greičiau nei versijos be turboįpūtimo.

V6 3.0 TDI ir BiTDI buvo gerai paruošti, tačiau jų sandara lemia labai brangią priežiūrą. Dažniausiai po 200–300 tūkst. km būtina pakeisti paskirstymo mechanizmo pavaros grandinę. Ji yra sumontuota iš pavarų dėžės pusės, todėl atliekant procedūrą reikia išimti visą variklį. Dalių ir darbų kaina gali viršyti 2500 EUR. Dauguma „Audi C7 V6“ TDI artėja prie momento, kai būtina keisti šią grandinę, arba net jį peržengė, todėl į tokius automobilius verta atkreipti dėmesį, jei ankstesnis savininkas gana neseniai pakeitė paskirstymo mechanizmą.

„Audi C7“ pavarų dėžės



Mažiausiai problemų kelia klasikinės mechaninės pavarų dėžės. Deja, jos retai pasitaiko galingesnėse A6 versijose.

Net pagrindinėse variklių versijose dažnai buvo naudojama bepakopė pavarų dėžė „Multitronic“ (CVT). Ji turi prastą reputaciją – daugumai automobilių su šia įranga prireikia remonto. Tačiau kaltė už gedimus tenka vartotojams, o ne gamintojui. Alyva daugumoje sugadintų „Multitronic“ dėžių nebuvo reguliariai keičiama (rekomenduojama kas 60 tūkst. km), o savininkai elgdavosi su jomis pernelyg šiurkščiai. Taip pat reikia vengti „Multitronic“, sujungtų su dyzeliniais varikliais, nes aukštas sukimo momentas pagreitina susidėvėjimą. Tačiau tinkamai prižiūrima dėžė, sujungta su 2.0 TFSI, gali atlaikyti be remonto apie 300 tūkst. km.

Dėžės „S-Tronic“ yra patikimos, bet po 200–250 tūkst. km prireikia pakeisti susidėvėjusią brangią mechatroniką. Tinkamai veikianti dviejų sankabų pavara veikia puikiai ir suteikia daug važiavimo malonumo, bet tai yra labai preciziškas įrenginys, ir valdymo elementų susidėvėjimas kelia nemažai problemų. Jos dažniausiai pasireiškia trūkčiojimais ir dėžės blokavimu vienoje pavaroje.

Pavaros „Tiptronic“ montuojamos tik aukštesnės klasės automobiliuose, todėl jie yra labai brangūs, nors kitokių problemų dėl to nekyla.

Kurio modelio „Audi A6 C7“ geriau neieškoti?



Priklausomai nuo jūsų poreikių, turite kelis pasirinkimus. Jei tikitės sutaupyti, geriausiai tiks A6 C7 2.0 TDI su mechanine pavarų dėže. Tiems, kurie ieško prabangaus automobilio kelionėms trasose, geriausias pasirinkimas – 2.8 FSI su pavarų dėže „S-Tronic“. Šiuo atveju papildomas pranašumas bus pavara „Quattro“.

Galima atkreipti dėmesį ir į V6 TFSI 300 AG ir V6 TDI versiją su 245 AG, pavara „Quattro“ ir pavarų dėže „S-Tronic“, bet šiuo atveju būtina kruopščiai patikrinti automobilio remonto istoriją ir techninę būklę.





Rekomenduojamų „Audi A6 C7“ versijų techniniai duomenys



Yra daugybė „Audi A6 C7“ versijų. Jų techniniai duomenys skiriasi, o aprašyti juos būtų sunki užduotis. Todėl žemiau pateikiame tik mūsų rekomenduojamas versijas.

2.0 TDI 150 AG su mechanine pavarų dėže; keturių cilindrų dyzelis DOHC 16V su įpurškimu „Common Rail“ ir turbokompresoriumi su kintama mentelių geometrija. Techniniai duomenys:

• darbinis tūris: 1968 cm³;

• suslėgimo santykis: 16.2:1;

• maksimali galia: 150 AG/3050-4200 aps./min.;

• maksimalus sukimo momentas: 350 Nm/1500–3000 aps./min.;

• pagrindinis pavarų dėžės perdavimo skaičius: 3,69;

• pavara: priekinių ratų;

• maksimalus greitis: 207 km/val.;

• įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val.: 9,9 sek.

2.8 FSI „Quattro S-Tronic“ (7 pavarų dviejų sankabų automatizuota pavarų dėžė); variklis V6 DOHC 24 V, be turboįpūtimo su tiesioginiu įpurškimu. Šios versijos techniniai duomenys:

• darbinis tūris: 2773 cm³;

• suslėgimo santykis: 12:1;

• maksimali galia: 204 AG/5250-6500 aps./min.;

• maksimalus sukimo momentas: 280 Nm/3000–5000 aps./min.;

• pagrindinis pavarų dėžės perdavimo skaičius: 4,657;

• pavara: keturių ratų su diferencialu „Torsen“ prie galinės ašies;

• maksimalus greitis: 240 km/val.;

• įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val.: 8,1 sek.

„Audi A6 C7“: trūkumai ir pranašumai



Kaip dauguma šio segmento automobilių, „Audi A6 C7“ yra labai patogus ir gerai įrengtas automobilis. Elektronika šiame modelyje nekelia problemų, todėl dauguma įrangos elementų veikia be priekaištų. Geros kokybės medžiagos atlaiko laiko išbandymą net automobiliuose, turinčiuose labai didelę ridą, vidinis susidėvėjimas yra minimalus. Važiuoklė turi gerą antikorozinę apsaugą, o išorinės skardos daugiausia yra aliumininės. Didelis versijų pasirinkimas, kurį suteikė „Audi“, leidžia rasti transporto priemonę, kuri patenkina daugumos vairuotojų poreikius.

Visiškai tvarkingas „Audi C7“ – daugeliu atžvilgiu idealus automobilis. Pažangi pakaba, greita pavarų dėžė („S-Tronic“), o galingesnėse versijose labai judrūs varikliai ir ergonomiškas, patogus salonas yra akivaizdūs šio modelio pranašumai.

„Audi A6“ yra tipinis „Premium” klasės automobilis, beje, trūkumų atžvilgiu – taip pat: atsarginės dalys ir remonto darbai yra brangūs, o neatlikti laiku sukelia visą laviną gedimų, vedančių prie greito mechaninio susidėvėjimo. Ko gero, kiekvienos C7 versijos modeliui prireikia procedūrų, už kurias tenka brangiai sumokėti.



Eksploatacinė priežiūra taip pat reikalauja nemažų investicijų. Brangūs yra pakabos ir stabdžių elementai. A6 ratų matmenys – 225/50 R17. Tai irgi reikalauja gana aukštų apkrovos ir greičio koeficientų, todėl padangos taip pat nėra pigios.

Aliumininiai kėbulo elementai nerūdija, bet net po nedidelės avarijos jų remontas yra sudėtingesnis ir atitinkamai brangesnis nei plieninių elementų atveju. Problema nėra tokia didelė, kaip visiškai aliumininio A8 modelio, bet verta tai turėti galvoje.

Patikimas dalių tiekimas iš „Inter Cars“



Kad galėtumėte džiaugtis savo „Audi A6 C7“, reikalingos atitinkamos kokybės automobilio dalys. Trūkumai ir pranašumai, kuriuos apžvelgėme, aiškiai parodo, kad be geros priežiūros šis modelis tampa tikru vargu, bet gerai prižiūrimas jis gali būti geriausiu automobiliu jūsų gyvenime.

Tačiau neverta sukti galvos dėl eksploatacinių medžiagų ir dalių! Jų be vargo ir už patrauklią kainą galite rasti „Inter Cars“! Patikrinkite pasiūlą jau dabar.

„Audi A6 C7“ kaina, arba kiek atsieina prižiūrėtas automobilis



Aprašyto modelio pasiūla yra didelė, jis buvo gaminamas gana ilgai. Seniausius automobilius pirmieji savininkai keičia į naujesnius, o senesni dažniausiai atitenka trečiam arba ketvirtam asmeniui. Jie taip pat dažnai parduodami, nes savininką prispaudžia „Audi A6 C7“ eksploatacijos išlaidos. Šio automobilio kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, bet net automobiliai, kuriems reikia remonto, yra gana brangūs.

Pagrindinės versijos pirmųjų gamybos metų automobiliai su 2.0 TDI kainuoja mažiausiai 7000 EUR, už naujesnius egzempliorius galite sumokėti jau daugiau nei 16 000 EUR. Skelbimų apie parduodamus šios versijos A6 yra daug. Dažnai galima rinktis iš kelių šimtų automobilių net ir apribojus paiešką iki rezultatų tik su mechanine pavarų dėže.

„Audi“ su varikliu 2.8 FSI ir pavara „Quattro“ kainuoja apie 14 000 EUR. Jų yra kur kas mažiau nei automobilių su keturių cilindrų dyzeliniais varikliais, todėl tinkamo egzemplioriaus paieškoms prireiks kantrybės. Tačiau verta pasirinkti būtent šią versiją.





Dažnai užduodami klausimai (FAQ)

Kiek kainuoja „Audi A6 C7“?

Kainos už šį modelį prasideda nuo nepilnų 7000 EUR, o baigiasi ties didesne nei 28 000 EUR. suma. Šios kainos galioja automobiliams su linijiniais i V6 varikliais. Versijos S6 ir RS6 su V8 varikliais kainuoja mažiausiai 35 000 EUR.

Kokie yra geriausi „Audi A6 C7“varikliai?

Patikimiausiu šios „Audi“ kartos modelių varikliu galima laikyti 2.8 FSI (be turboįpūtimo, benzininis V6 su tiesioginiu įpurškimu), gana patvarus yra ir 2.0 TDI. Be to, pagrindinio dyzelio privalumas yra žemos degalų sąnaudos – neviršija vidutiniškai 6 l 100 km.

Į ką atkreipti dėmesį perkant „Audi C7“?

Svarbiausia šiam automobiliui yra reguliari priežiūra. Jei savininkas parodys jums priežiūros knygelę su patikima patikrų ir remontų istorija, galėsite iš to greitai nustatyti, ar automobilis buvo eksploatuojamas tinkamai.